از بسیاری جهات، اینستاگرام برای برندسازی ساخته شده است. به جلوههای بصری سبکی پاداش میدهد، تعامل را تشویق میکند و با طیف گستردهای از موقعیتها مناسب است و تقریباً برای هر کسبوکاری قابل دسترسی است. و مهمتر از همه، مردم عاشق استفاده از آن هستند، با بیش از یک میلیارد کاربر منحصر به فرد، بنابراین کمپین های برندسازی اینستاگرام شما با مخاطبان اسیر شروع می شود.
اما چیزی که اینستاگرام را واقعاً برای برندسازی متمایز میکند این است که کاربران آن تا چه حد از کسبوکارها استقبال میکنند. تا زمانی که محتوای شما کار کند، کاربران اینستاگرام از دنبال کردن شما و حمایت از کسب و کار شما خوشحال خواهند شد. فقط به این آمار داخلی اینستاگرام نگاه کنید:
90 درصد از کاربران اینستاگرام یک حساب تجاری را دنبال می کنند
از هر 3 کاربر 2 نفر موافق هستند که اینستاگرام به آنها کمک می کند با برندها صحبت کنند
50 درصد از کاربران اگر برندی را در تبلیغات اینستاگرام ببینند، بیشتر به آن علاقه مند می شوند
با این حال، اگر در برندسازی اینستاگرام تازه کار هستید، ممکن است در ابتدا همه چیز چندان هموار به نظر نرسد. مقداری منحنی یادگیری وجود دارد و بهترین انتخاب ها همیشه واضح نیستند. بنابراین برای اینکه به شما کمک کنیم تا نام خود را در آنجا پیدا کنید، در اینجا راهنمای برندسازی اینستاگرام ما با 11 نکته پیشرفته در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام برای برندسازی است.
اما اول از همه، اگر در مورد برندسازی اینستاگرام جدی هستید، باید یک حساب تجاری راه اندازی کنید…
https://99designs.com/blog/logo-branding/instagram-branding/
اولین باشید که نظر می دهید