بازسازی طرح گرافیکی
بسیاری از تبلیغ دهندگان تا میزانی که برایشان مغدور است سعی میکنند هزینه طراحی و تبلیغات خود را کاهش دهند .
این موضوع در شرایط کنونی اقتصادی کم بی راه نیست و طبیعاتا اکثر کسب و کارها سعی خود را میکنند که با پرداخت هزینه کم به نتیجه ی خوبی برسند .
متاسفانه در برخی مواقع این کاهش قیمت ها با کاهش کیفیت همراه می شود و این موضوع مشکلاتی به وجود می آورد که تبلیغ دهنده را مجبور میکند تا دو مرتبه هزینه پرداخت کند .
گاها یک طرح گرافیکی با وجود با پرداخت هزینه ، از کیفیت خوبی برخوردار نیست و همین موضوع مشکلاتی را ایجاد می کند و تنها راه چاره بازسازی یا اجرای جدید طرح گرافیکی شماست .
اولین باشید که نظر می دهید