رفتن به نوشته‌ها

ماه: ژانویه 2022

11 نکته پیشرفته برای ساختن برند IG خود

از بسیاری جهات، اینستاگرام برای برندسازی ساخته شده است. به جلوه‌های بصری سبکی پاداش می‌دهد، تعامل را تشویق می‌کند و با طیف گسترده‌ای از موقعیت‌ها مناسب است و تقریباً برای هر کسب‌وکاری قابل دسترسی است. و مهمتر از همه، مردم عاشق استفاده از آن هستند، با بیش از یک میلیارد کاربر منحصر به فرد، بنابراین کمپین های برندسازی اینستاگرام شما با مخاطبان اسیر شروع می شود.

اما چیزی که اینستاگرام را واقعاً برای برندسازی متمایز می‌کند این است که کاربران آن تا چه حد از کسب‌وکارها استقبال می‌کنند. تا زمانی که محتوای شما کار کند، کاربران اینستاگرام از دنبال کردن شما و حمایت از کسب و کار شما خوشحال خواهند شد. فقط به این آمار داخلی اینستاگرام نگاه کنید:

راهنمای سبک رسانه های اجتماعی: چیست و چگونه شروع کنیم

نام تجاری شما بیشتر از ظاهر و محتوای آن است، بلکه به لحن صدا و ثبات آن نیز مربوط می شود. هنگامی که یک برند، چه یک فرد یا یک سازمان، در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشد، در این صورت داشتن مجموعه ای از قوانین می تواند واقعا مفید باشد. می تواند به ایجاد یکپارچگی و ترکیب هویت برند کمک کند. بهترین راه برای انجام این کار، ایجاد یک راهنمای سبک رسانه های اجتماعی است.

راهنمای سبک رسانه های اجتماعی: چیست و چگونه شروع کنیم

پس از کجا شروع میکنی؟ خوب، در این مقاله، نه تنها به این می پردازیم که راهنمای سبک رسانه های اجتماعی چیست و چرا به آن نیاز دارید، بلکه آنچه را که برای شروع به آن نیاز دارید را نیز پوشش خواهیم داد.